Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2013 14:15 - Възможна ли е любовта от разстояние?
Автор: d3v Категория: Лични дневници   
Прочетен: 562 Коментари: 0 Гласове:
0




Здравейте приятели! :)

Отварям тази тема,защото тя е нещо,което всички ни рано или късно ни засяга. :)
Това,което ще пиша е от личен опит до ден днешен,не философствам по темите си,пиша единствено от личен опит и възгледи над това. :)

На кратко ще разкажа моята история,с моята любов сме от 1 година и 2 месеца близо вече :)...тя е от Перник а аз съм от Плевен,единствените ни моменти на дълго съжителство са били 2 седмици,през тази година!...Добавям че е изключително трудно,да не можеш да докоснеш човека,който ти е вече най-скъп на този свят!
Нашата връзка е изцяло един вид постоянно подлагана на разстояния,но ето и една страхотна новина!
Тя е с една година по-голяма от мен и сега ще е 2-ри курс в Свищов,аз едвам тази година завърших и най-сетне ще постигнем това,което искахме.Кандидатствах и аз в
 Свищов,приеха ме още на 1-во класиране,официално съм студент и ще живеем заедно и най-накрая няма да се притеснявам,че ще ни раздели разстоянието!.. По-щастлив съм от всякога до сега!!!

Чрез тези мои написани редове по горе...искам да ви кажа драги читатели,че който умее да чака,всичко може да постигне!...Главно на темата,"дали любовта може да е от растояние?"... Да възможно е!...Ако е истинска,нищо и никой няма да успее да ви раздели или отдалечи и за секунда!...

П.П. : Радвайте се,ценете и уважавайте това,което имате! :)




Тагове:   връзка,   щастие,   любов,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: d3v
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10456
Постинги: 9
Коментари: 3
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930